Альфа 2 доступна!

Перше, що спадає на думку, коли говорять про новий вміст у містобудівній грі, це, певно, нові будівлі та ланцюги виробництва. Але замість того, щоб іти шляхом додавання, я натомість намігся розвинути якомога ширше те, що наразі присутнє у грі, та заповнити прогалини в дизайні.
Гадаю, увага до дрібниць – це те, що вирізняє Острів серед інших ігор жанру, тож я вдосконалюю його сильні сторони.
У дорожній карті ще досі багато цікавого, втім я не хочу додатавати певні речі, перш ніж наявні ігрові механіки не подорослішають достатньо, щоб зробити їх дійсно доречними.

Також це перше оновлення, над яким я працював уже не самотужки. Завдяки коштам, зібраним під час першої альфи, я зміг істотно долучити до розробки декого зі своїх дуже талановитих друзів. Разом нам удалося підняти ігровий інтерфейс на якісно вищий рівень та перервати тишу унікальною звуковою доріжкою.

Хоча гра перебувала в розробці майже рік із дня останнього оновлення й зазнала значних покращень, зауважте, що це досі альфа. Тож не слід очікувати від неї такої ж стабільності, як від готової гри. Цей жанр не залишає шансів для швидкої розробки. Кожна деталь мусить бути ретельно обміркована, протестована, знову обміркована.. Отже Альфа 2 – це нова віха випробувань, у яких усі охочі можуть узяти участь!

Гляньмо що ж нового.

Додано/змінено:

  • Нарешті можна вирощувати свиней на сало
  • Істотно покращено й удосконалено ігровий інтерфейс
  • Поліпшено вигляд берегів узимку
  • Оптимізовано (звучить значно простіше, ніж воно є насправді)
  • Тепер містяни можуть скакати в гречку вирощувати гречку
  • Кут перегляду тепер зберігається щоб відновити після віддалення
  • Додані численні звуки та музичний супровід
  • Тепер можна виходити з карти світу та панелей керування через Esc
  • Додано опцію вимкнення прокручування на межі екрана
  • Додано гарячі клавіші для доступу до карти світу, панелей економіки та населення
  • Додано можливість змінювати прив’язку всіх клавіш
  • Тепер базову платню можна обрати й для різноробів
  • Змінено систему визначення зайнятого будівлями місця. Тепер підтримуються ввігнуті форми та окремі пусті ділянки, що можуть накладатися.
  • Черга будівництва:
    • додано кнопки для призупинення/продовження кожного будівництва + Shift для призупинення/продовження всього
    • додано лічильник на час розчищення ділянки від дерев
    • додано індикатори причин зупинення будівництва

  • Додано анімації під час посадки на рибальський човен та виходу з нього
  • Тепер можна переміщувати човни до інших роболовень
  • Додано більше знарядь, які носять робітники на відповідні роботи
  • Додано декілька ігрових опцій:
    • Відображення зв’язків між фермами та полями, домами й мешканцями, будівлями й працівниками
    • Відображення проблем, як-от незадіяні поля, родини без грошей, ферми без керівника тощо
    • Завжди показувати зайняте місце під час закладання нового будівництва

  • Тепер можна переміщувати погляд, перетягуючи мишею
  • Функція піпетки для копіювання існуючих будівель
  • Додано гарніші мітки для дерев, що підлягають вирубці
  • Додано небо з хмарами, що відбиваються в воді. Також змінюється залежно від пори року
  • Покращені текстурні ефекти снігу, особливо на будівлях
  • Додано гарячі клавиші для регулювання нахилу камери
  • Допрацьовано шейдер води для кращого вигляду замороження та відлиги
  • Плавні зміни швидкості гри
  • Додано нові курсори
  • Краще оновлення показника прогресу запуску гри
  • Тепер частини будівель, що прикриті дахом, отримують менше снігу ніж відкриті ділянки
  • Тепер можна переміщувати плуги між фермами, також можливо мати на два плуги більше на кожній фермі
  • Детальніші повідомлення про неможливість побудувати певний транспортний засіб (човен, тачка, плуг)
  • Додано візуалізацію напрямків переміщення транспортних засобів та тварин (під час перетягування)
  • Змінено спосіб роботи пріоритетів будівництва, тепер черга суворіша
  • Будівельники тепер можуть виконувати завдання як із будівництва, так і з постачання матеріалів, роблять декілька ходок за один робочий день
  • Будівельники тепер можуть скасувати чи переспрямувати доставку, якщо пріоритет змінено або будівництво призупинено
  • Будівельники тепер постійно працевлаштовані в табірному осередку або міській раді
  • Статистика продажу в усіх крамницях та лісопильнях
  • Тепер можна ховати міні-карту, коли вона не потрібна
  • Нова опція вибору розміру курсора (48 та 32 пікселі)
  • Збережені ігри сортуються за часом
  • Тепер можна називати файли ігрових збережень
  • Ефекти пилу під час знесення будівель
  • Ефекти пилу під час орання поля
  • Додано клавішу, яка повертає будівлю на 180 градусів (доречно, приміром, коли треба закласти хати навпроти одне одної)
  • Поліпшено файл налаштувань, щоб не вртачати настройки під час оновлень гри (після альфи 2)
  • Додано симуляцію часток для ефекту снігопаду
  • Тепер можна вмикати й вимикати орання кожного поля окремо
  • Покращено модель плуга
  • Використовуються правильні тек стури тяглових тварин які було запряжено в плуг
  • Лезо плуга тепер опускається під час орання
  • Корови тепер мають обмежений вік і помирають від старості
  • Тачки, плуги та човни поступово зношуються та потребують лагодження відповідно в теслярні або човнярні
  • Тепер можна дозволяти чи забороняти міграцію до міста в табірному осередку або міській раді
  • Додано затримку між виконанням умов міграції та появою нових поселенців
  • Над проблемними будівлями показуються відповідні значки (родини без їжі, незадіяні поля, ферми без керівника тощо)
  • Фермерські поля тепер можуть бути будь-якої чотирикутної форми. Кожний кут визначається окремо, можна повертатись на попередній правою мишею.
  • Містяни тепер потребують різноманіття харчів, а не лише кількості
  • Родини тепер схильні заводити менше дітей, якщо вони недостатньо забезпечені
  • Додано описи всіх завдань, що виконують робітники
  • Трохи покращено анімацію дерев та деякі моделі
  • Під час висадження декоративних дерев показується повнорозмірна модель майбутнього дерева
  • Кількість листя на землі восени тепер залежить від розмірів дерева
  • Під час жнив працівники можуть захопити врожай з поля на шляху до ферми
  • Новостворені подружжя отримують початковий статок залежно від статків їхніх батьків
  • Удосконалено систему локалізації для роспізнавання граматичних родів
  • Містяни тепер можуть помирати від старості. Також на цей випадок додано можливість визначати ділянки для майбутніх поховань
  • Новий тип ресурсів: металеві частини. Необхідний для виробництва/лагодження тачок і плугів
  • Нова будівля: вуглярка. Різнороби збиратимуть дрова та палитимуть їх на деревне вугілля.
  • Ковальня тепер потребуватиме вугілля для виробництва
  • Родини тепер також можуть мати бабусь та дідусів, що живуть разом із ними
  • Удосконалено систему локалізації для коректнішого відображення числівників у деяких мовах, зокрема українській
  • Додано можливість видавати родинам грошову допомогу з міської скарбниці
  • Тепер можна переглянути родинне дерево всіх мешканців хати
  • Підлаштовано випадковість позицій дерев задля уникнення накладань
  • Тепер можна встановлювати обмеження кількості ресурсів у коморі так само, як для складу
  • Змінено спосіб, яким містяни обирають лавиці – тепер розподіляються рівномірніше
  • Указується як давно родина оселилася в місті
  • Трохи покращено текстури містян
  • Тепер можна обирати місце для табору поселенців на початку гри
  • Нова опція збільшення інтерфейсу – 180%. Також тепер можна змінювати це налаштування в ostriv_settings.exe
  • Під час постачання ресурсів до будівель працівники не братимуть тачки, якщо таку кількість можна перенести в руках
  • Інтенсивніший дим із коминів хат узимку
  • Урожай, що було залишено на полі взимку, поступово псується
  • Те саме стосується сіна, залишеного на сушарці
  • Трохи покращено вигляд соснового лісу
  • Такі культури як гречка, пшениця та соняшник тепер потребують обмолоту працівниками ферми
  • Більше не можна саджати дерева заблизько одне до одного
  • Декоративні дерева тепер висаджуються лісівниками
  • Лісівників було зроблено трохи розумнішими стосовно вибору пріоритетів
  • Тепер можна визначати ділянки для висаджування лісу
  • Додано сніг на деревах узимку
  • Любителі кущів тепер можуть саджати кущі шипшини, які квітнуть навесні
  • Додано іконку в панелі будівлі про те, що виробництво сягнуло вказаного обмеження
  • Чумацькі вози та торговці коровами тепер відрізняються на карті світу
  • Трохи покращено анімацію птахів
  • Покращено вигляд трави та інших рослин, додано виразнішу залежність від пір року
  • Додано можливість випорожняти всі ресурси будівлі. Працівники й різнороби намагатимуться перемістити іх деінде. Це також працює для ресурсів, залишених на землі
  • Тепер можна зносити лише випорожнені будівлі.
  • Покращено вибір місць для риболовлі. Тепер човни не скупчуються весь час в одному місці, береться до уваги виснаження рибної популяції.
  • Люди купують одяг і взуття лише коли можуть це собі дозволити
  • Торговельні пропозиції інших міст відтепер змінюються з часом
  • Додано докладну статистику ресурсів у панелі економіки
  • Додано одну нову карту
  • Додано кнопку в властивостях поля для перемикання на наступну культуру (якщо на фермі є керівник)
  • Можна визначати у властивостях ферми чи потрібно постачати сіно й воду для волів
  • Додано опції постачання на фермах
  • Інші незначні зміни та нові риси. За всім не вгледиш

Виправлено:

  • Лісівники телепортувалися з білими лініями, якщо найближче дерево по інший бік ріки
  • Деякі хати мали некоректну фізичну підлогу, через що її мешканці левітували біля дверей
  • Гра часом хибно називала місця недоступними
  • Поліпшено систему розрахунку ігрового часу задля уникнення нерівномірності таких речей, як поступ будівництва на різних швидкостях
  • Гра могла зупинитись, якщо провести в ній більше двадцяти ігрових років
  • Чумаки відтепер обиратимуть найпідхожіший торговельний склад, а не тільки перший збудований
  • Було неможливо відправляти гінців, якщо більше одного торговельного складу й керівник є не на першому
  • Деякі будівлі невірно центрувалися на екрані, коли до них переходили
  • Двері не підсвічувалися коли виділено будівлю
  • Виліт, коли чумацький віз лишає місто (в деяких випадках)
  • Загадкові летючі двері, що іноді можна було побачити в відображенні на воді
  • Ковальня диміла довічно (навіть після знесення)
  • Кількість води в статусі міграції не враховувала заборону на використання криниць населенням
  • Вертикальне прокручування списків коліщатком миші не завжди працювало
  • Гра пригадує чи була вона на паузі після повернення з головного меню
  • Підвисання під час спрямування млина за напрямком вітру
  • Більше немає снігу на тачках, що стоять під дахом
  • Рибалки стояли в човнах у пригаданній грі
  • Улов у рибальських човнах був невидимий
  • Було можливо замовити більше одного човна/тачки на одне місце в деяких випадках
  • Тепер містяни купують продукти спереду крамниці, а не всередині
  • Неправильні тіні за межами карти
  • Деякі тіні були відокремлені від об’єктів, що виглядало наче левітація
  • Була можливою зміна швидкості гри клавішами з головного меню
  • Анізотропна фільтрація текстур землі не працювала в попередніх оновленнях
  • Освітлення містян було некоректним у деяких позиціях анімації
  • Переміщення тачок завжди спрацьовувало зі стоянкою, на яку вперше було наведено вказівник, навіть якщо його прибрати
  • Тачки зависали в повітрі, наче їх хтось тримає, під час завантаження/розвантаження
  • Графік будівництва працював невірно для мостів
  • Збереження autosave_previous завжди мало такий самий час змінення, як autosave
  • Список збережених ігор утрачав здатність прокручування, якщо відкрити його вдруге
  • Спливаючі підказки були частково перекриті курсором на деяких збільшеннях інтерфейсу
  • Блок замовлення в теслярні завжди відображав кількість тварин 0/2
  • Човнярня припиняла працювати, якщо кількість деревини опинялась у межах 17.5 та 20
  • Іще одна причина вильоту, коли чумацький віз лишає місто
  • Виліт під час переміщення курей
  • Для виділення хат використовується правильна форма, а не простий прямокутник
  • Листя було видне на землі щоосені, навіть якщо дерево давно зрубане
  • Було можливо будувати частково за межами карти, що призводило до помилок у подальшій грі
  • Брати більше не одружуються з сестрами
  • Рибалки мали хіть до телепортації під землю
  • Новостворені подружжя миттєво залишали місто
  • Млини та сушарки не виділялися натисканням на спідню ділянку
  • Було майже неможливо виділити працівника на будівництві через те, що будівля виділялася, наче вона вже збудована
  • Батько міг бути замолодим для своїх дітей
  • Здавалося наче в човнах є вода, якщо дивитись під певним кутом
  • Пасовище корівні було “під час сезону” від початку, не даючи зносити поле та міняти прив’язку
  • Іконки різноробів ферми, коли їх забагато, перекривали інші кнопки
  • У новій грі могли бути присутні кнопки панелі економіки з попередньої гри
  • Носіння колод було трохи дивним в останніх оновленнях
  • ладка була надто чутливою до нерівностей поверхні
  • Трава могла зникати по кутах екрана
  • Численні вильоти після знесення джерел води
  • Було можливо зводити риболовні на завузьких протоках
  • Було можливо звести паркан через ріку
  • Кури були невразливі до спраги
  • Виліт після знесення будівлі, з якої була запланована доставка
  • Також інші проблеми могли зникнути через переробку деяких рішень, але варто перевірити на практиці

Ось наче й усе. Моя поштова скринька готова до нищівної навали ваших відгуків! yevheniy@ostrivgame.com

Нагадаю, що ті, хто придбав першу альфу, можуть завантажити оновлення за старим посиланням, що вони отримали після придбання. Другу альфу треба розпакувати окремо від будь-яких попередніх версій

Якщо ви втратили своє посилання, скористуйтесь цим засобом, щоб відновити доступ: http://humblebundle.com/resender

Якщо ви раніше не володіли грою, вона доступна тут: https://ostrivgame.com/купити

Якщо ви бажаєте додатково підтримати розробку, ви завжди можете придбати іншу копію для друзів. Просто позначте “This purchase is a gift” під час придбання й отримаєте унікальне посилання на завантаження, яке можна передати будь-кому.

Також не забудьте розказати про гру іншим: навколо цілий інтернет різних спільнот, де ніхто не чув про Острів

Дякую, що дочитали до самого долу. Це наразі найдовший запис в історії. Бажаю приємного відгодування свиней та багатого врожаю гречки!