Три тижні тому ми завершили роботу над усіма новими рисами Альфи 4 та почали її тестувати. Тоді була спокуса дати вам приблизну дату виходу оновлення, але це була би велика помилка. Тестування показало численні проблеми, а можливість ретельно їх опрацювати та зробити відповідні корективи без часового тиску була безцінною.
Отже, ось вона, нова версія гри, готова до вашого розсуду. Якщо коротко, тут є п’ять нових будівель, уведено базову освіту, нові способи транспортування ресурсів, покращено виробничість, приватне городництво, обмеження місткості будівель та багато іншого.
Ваші старі збереження пригадаються без проблем, але бажано почати нову гру, адже нові риси гри мають досить великий вплив на вашу місцеву економіку. Також старі збереження не скористаються всіма перевагами покращеної виробничості.
Додано/змінено:
- Містяни тепер використовуватимуть свої обійстя для вирощування їжі на продаж та для власного вжитку
- Значною мірою оптимізовано пошук шляху для використання всієї наявної потужності процесора
- Трохи покращено виробничість стосовно відображення графіки
- Ресурси тепер постачатимуться також і на наступне будівництво в черзі
- Ресурси на експорт тепер можна помічати як тимчасові (їх не будуть поповнювати після продажу)
- Нова опція накладання інформації, що показує всі товари на продаж на місцевому ринку
- Трохи більше інформації в довідці про курник
- Додано пояснення за відсутність торговельних байдаків узимку
- Покращено анімацію будівництва лісопильні
- Можна знову засадити ділянку заліснення, коли всі дерева зрубані
- Нова будівля: будівельня (дозволяє винаймати додаткових будівельників)
- Тепер досягнуті річні обмеження підсвічуються в опціях постачання
- Тепер у ділянці заліснення відображається кількість дерев та кількість готових до рубання
- Нова будівля: тачкарня (дозволяє найняти постійних тачкарів для регулярного переміщення ресурсів)
- Тепер можна бачити місячний дохід родини в властивостях хати
- Більше диму від вуглярок та вапнярських печей (побудованих пілся оновлення)
- Містяни тепер ходитимуть лише до найближчих крамниць та криниць
- Нова будівля: альтанка (в двох варіаціях)
- Тепер можна будувати хати без обійсть
- Додано простий ефект затінення біля землі
- Іконки про проблеми, що висять над будівлями, тепер клікабельні
- Додано обмеження місткості будівель (раніше можна було зберігати на складах необмежену кількість ресурсів)
- Додано нові курсори під час перетягування тварин та транспортних засобів
- Тепер можна створювати особливі накази на переміщення ресурсів (виконуються візниками та тачкарями)
- Додано текст довідки для стійла
- Дещо зменшено кількість дров та деревини, що виробляється з однієї колоди
- Жінки тепер користатимуть тачки (щоправда, з меншою ефективністю)
- Тепер можна миттєво знищити всі ресурси, що зберігаються в будівлі
- Додано спливаючі підказки на рухомих значках карти світу
- Додано текст довідки для криниці
- Криниці, заблизькі до річок, даватимуть лише низькоякісну воду
- Нове дерево: смерека
- Тепер можна вибрати один із двох типів дерев під час створення нової гри
- Родинне дерево тепер також показуватиме дітей та батьків, які живуть окремо (але тільки ті, що переїхали після оновлення)
- Численні невеликі та кропіткі оптимізації, але ніхто не казав, що буде легко
- Містяни тепер отримуватимуть спадок від своїх покійних батьків
- Кнопка “Продовжити” в головному меню тепер пригадуватиме останнє збереження, якщо не в грі
- Холодніший колір тіней узимку
- Покращено модель та анімацію будівництва для торговельного складу
- Старі самотні люди намагатимуться переїхати до своїх дітей
- Коли обоє батьків, що живуть із дітьми помирають, найстарша дитина стає головою родини (було невизначено раніше)
- Споживання їжі тепер залежить від статків, ціни на ринку та кількості їжі, що зберігається в хаті
- Покращено моделі хат та анімацію їхнього будівництва
- Нова будівля: солеварня. Дозволяє виробляти сіль із підземних покладів ропи (наразі розташовані скрізь)
- Додано інформацію про торговельні угоди в довідці торговельного складу.
- Кількість будівельних матеріалів для хат тепер залежить від варіації моделі
- Більшість жителів тепер саджатимуть навесні квіти біля своїх хат
- Покращено модель та анімацію будівництва для ферми
- Дещо підбалансовано риболовлю, щоб менше залежила від відстані пересування човном
- Молодята та поселенці тепер обиратимуть хати не зважаючи на порядок їхнього будівництва
- Покращено розклад росту трави для кращого вигляду навесні та восени
- Налаштування сезонних робіт тепер відновлюються після повторного винаймання радника(ці)
- Збільшено на 50% тривалість терпіння родини перед рішенням про залишення міста
- Тепер показується причина виселення з міста в властивостях хати
- Тепер ви можете закуповувати продукцію від містян у коморах та торговельних складах
- Нова будівля: початкова школа
- Тепер можна змінити форму й розмір обійстя навколо хати (зазвичай через F1)
- Власники городів тепер платитимуть податок на землю, встановлений міською радою (залежить від площі обійстя)
- Свиней тепер можна годувати новими овочами: морква, капуста, буряк
- Додано текст довідки для крамниці
- Додано модель вантажу для різних ресурсів на возі
- Нова опція: Не випускати вказівник миші з вікна (корисно для прокручування на системах із кількома моніторами)
- Більший розмір шрифтів у спливаючих підказках
Виправлено:
- Неможливо було змінити прив’язку поля в деяких випадках
- Нездорова навігація за участі мостів (на жаль, залишиться в старих збереженнях)
- Неточність пошуку шляху, шо призводила до неоптимальних результатів у деяких випадках
- Робітники скотобійні робили непотрібне повернення до стаєнь після забою коня
- Містяни могли кілька секунд стояти на місці перед початком шляху (зазвичай у розвинених містах)
- Будівлі зникали на мить після закінчення будівництва
- Вікно збереження гри мало неправильний заголовок
- Сильне смикання під час рухання будівлі над певними місцями карти
- Прив’язка клавіш для обертання камери та будівель була інвертована
- Створення нових родин могло зупинитися в деяких випадках (ненавмисна індійська традиція)
- “Задіяти/Призупинити” не зовсім вірно працювало на вуглярках та вапнярських печах
- Клавіша Shift (для x10) не працювала в панелі економіки
- Дах торговельного причалу не вкривав від снігу
- Було досі можливо будувати на точках входу на карту (після завантаження гри)
- Виліт після того, як ви якимось дивом створите трикутне пасовище
- Виліт після блокування входу до пасовища
- Молодята могли неочікувано покинути місто після перезавантаження гри
- Люди не могли пригадати чи є в них одяг і взуття (після завантаження гри)
- Можна було будувати за межами карти в деяких випадках
- Спливаючі підказки ховалися за курсором, якщо встановлено збільшений курсор у настройках Windows
- Сезонні роботи не скидалися після початку нової гри
- Кілька випадків зацикленого постачання до крамниць
- Неправильні тіні під час установлення частин будівель
- Дрова не використовували для опалення (тільки для готування їжі) починаючи з версії 0.2.4 й до тепер
- Знесена будівля могла мати частини інтерфейсу, що зависли на екрані
- Переміщення човнів різноробами не працювало
- Обмеження кадрів за секунду працювало некоректно
- Якщо людина несла декілька ресурсів, тільки перший показувався в властивостях
- Дерева могли зависнути в повітрі після тераформування
- Млини часом змушували людей ходити крізь будівлі та паркани
- Знесення та скасування на деяких будівлях спонукало хибні ідеї щодо навігаці навколо них
- Деякі двері постійно відчиняли привиди
- Виліт при знесенні гарбарні
- Багатенно дрібних виправлень в інтерфейсі
Якщо ви користуєтесь portable-версією гри, ви можете просто завантажити нову версію за тим самим посиланням, що ви отримали після придбання гри та замінити нею стару. Версії Steam та GOG оновляться автоматично.
Якщо ви ще не придбали гру, або якщо бажаєте додатково підтримати команду розробки, будь ласка, розгляньте придбання гри на цій сторінці. Ви отримаєте як ключі для активації на Steam та GOG, так і portable-версію гри для прямого завантаження.