Коли буде наступне оновлення?
Цей проєкт не належить корпорації та не має прив’язки до чітких розкладів. Ми жодним чином не зацікавлені в затримках без поважних причин, і, тим більше, не будемо похапцем намагатись устигнути до дедлайна. Усі оновлення виходять, щойно вони готові. Таким чином ми піклуємося про власне психічне здоров’я та довготривалу виробничість.

Чи вийде оновлення раніше, якщо я спитаю про це особисто в розробника? Чи є в розробника таємна дата виходу, яку він скаже лише особисто?
Ні.

Чи ненавидить розробник людей, які постійно ставлять ці питання?
Ні. Розробник має нестримну любов до всього людства та вірить у його світле майбутнє (звісно, якщо ми якось переживемо зміну клімату).

Я загубив(ла) посилання на завантаження гри (або придбав(ла) новий комп’ютер). Що робити?
Ви можете ввійти в свій обліковий запис на Humble Bundle, використовуючи імейл, на який ви купували гру, тут: https://www.humblebundle.com/home/purchases

Як мені оновити гру?
Ви можете просто завантажити гру за посиланням, що отримали під час придбання. Остання прилюдна версія завжди доступна за цим посиланням. Ви можете замінити стару версію на нову, залишивши збереження у файлах *.save.
Версії GOG та Steam оновлюються автоматично.

Коли я отримаю свій ключ Steam/GOG?
Ви можете знайти ваші ключі за власним посиланням на humblebundle, тим самим, де ви завантажували оновлення.

Чи підтримуватиме гра мою мову?
Скоріше за все – так. Коли принаймні 90% внутрішньоігрових текстів будуть готові, нові мови будуть додані чи то офіційно, чи то через переклади спільноти (коли будуть можливі модифікації). Наразі тексти постійно змінюються та додаються нові рядки.

Чи можу я допомогти з перекладом?
Так, можете, але не зараз (читайте попередню відповідь).

Чи будуть у грі елементи бою?
Цієї риси ніколи не було на дорожній карті і, скоріше за все, не з’явиться. Острів зосереджується на мирній розбудові та суспільним аспектам.

Як я можу допомогти з розробкою?
Найкращою допомогою наразі будуть докладні повідомлення про помилки у грі (дивіться наступну відповідь, щоб дізнатися більше). Також розповсюдження відомостей щодо Острова ніколи не буде зайвим. Якщо ви живете в Україні та шукаєте оплачувану роботу в ґеймдеві, знайдіть мене тут: yevheniy@ostrivgame.com

Як повідомити про помилку?
Будь ласка, завважте, що дійсно слушне повідомлення про помилку – це таке, яке можна відтворити та знайти причину.
Докладніше про звіти помилок читайте в файлі “HOW TO REPORT BUGS.txt”, який лежить у папці з грою.

Коли будуть утілені модифікації?
Ця риса планується на найпізніші етапи розробки. Я вважаю, що спершу гра повинна показати чим вона є, й лише потім пропонувати іншим змінювати те, як вона працює. Також цим чином удасться уникнути ламання модів із кожним оновленням гри, як це буває в багатьох відомих проєктах.

Після запуску видно лише інтерфейс, усе інше – одним кольором
Якщо ви граєте на вбудованій відеокарті Intel, вимкнення повноекранних ефектів у налаштуваннях може допомогти обійти цю проблему.

Курсор невидимий у грі
Гра наразі конфліктує з такими налаштуваннями Windows, як шлейф від курсора. Вимкнення цих налаштувань може повернути видимість курсора.

При запуску виникають помилки стосовно “MSVCP140.dll”
Вам необхідно встановити Microsoft Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2017. Ось пряме посилання на 32-бітну версію: https://aka.ms/vs/15/release/vc_redist.x86.exe а ось на 64: https://aka.ms/vs/15/release/vc_redist.x64.exe

Які технології використано в розробці Острова?
Гра повністю написана на С++17 (Microsoft Visual Studio) без використання сторонніх ігрових рушіїв. Вона використовує OpenGL для графіки, FMOD для виведення звуку, Freetype для шрифтів, LibPNG для зображень. Більшість ігрових моделей та супутніх ресурсів виготовлена в власному редакторі на ім’я kHED

Прозорі логотипи
Прозорі *.png логотипи для ваших відео можна знайти тут: https://ostrivgame.com/logos.zip