Альфа 1 патч 7

Останні два місяці були присвячені досить нудній та рутинній роботі зі зневадження та балансу. Але, все ж, це є необхідним, оскільки треба закласти тривкі підвалини для майбутніх змістовніших оновлень. Гадаю, це буде передостанній патч із виправленнями. У восьмому патчі я спробую усунути вади стосовні до знесення будівель та ще деякі проблеми зі старими відеокартами, після чого планую цілком віддатися розробці другої альфи, яка матиме оновлений інтерфейс, графіку та численні нові будівлі.

Нагадую, що ті, хто придбав першу альфу, отримають доступ до другої без жодних переплат, так само як і всіх прийдешніх оновлень, зокрема Steam-версії.

Щодо виходу на Steam, поки що не можу назвати точної дати, але, скоріше за все, це відбудеться разом із виходом наступної змістовної ітерації – третьої альфи.

Отже, що нового в сьомому патчі:

Додано/змінено:

  • додано сповіщення про завершення будівництва/знесення з посиланням на будівлю
  • тепер можна зносити прибережні будівлі (човнярні й риболовні)
  • гарбарня тепер потребує деревну кору, воду, сіль та вапно для шестимісячного процесу гарбування шкіри
  • виробництво кори на лісопильні (для гарбування шкіри)
  • додано нове джерело води, що підходить лише для худоби та виробництва (дозволяє зберегти питну воду для містян)
  • зменшено виробничість криниць та споживання питної води
  • тепер криниці можна призначити для окремих цілей (Для населення, Для виробництва)
  • тепер можна зносити криниці (Втім, функціонал поки не досконалий, тому раджу спершу вимкнути обидві опції та дочекатись коли всі бажаючі завершать набір води)
  • трохи збалансовано виробництво дров та дерева
  • установлено мінімальну кількість ресурсів, що постачається до виробничих будівель за один раз
  • зменшено виробничість ткальні
  • тепер можна виробляти сушену рибу на риболовні (потрібна сіль)
  • тепер можна пригадувати швидке збереження (F9) у головному меню
  • тепер для зміни відео режиму потрібен перезапуск (не завжди вірно працювало)

Виправлено:

  • “камуфляжна” текстура землі восени, коли вимкнено відбиття у воді
  • чорна мінікарта на відеокартах від AMD/Radeon
  • худоба застрягала на полях назавжди
  • скотобійні припиняли брати худобу на забій з певних корівень
  • виліт, якщо знести корівню, в якій відбувається переміщення худоби
  • куплена влітку худоба іноді залишалась у корівні до наступної весни
  • гінці з інших міст узагалі припиняли навідуватися (в деяких рідких випадках)
  • виліт під час створення нового поля
  • виліт через конфлікт двох теслярів
  • дивна поведінка тачок, зокрема масове паркування біля теслярні
  • виліт під час скасування замовлення на стоянці тачок (у певних випадках)
  • подвійна витрата дерева в теслярні, якщо найнято двох працівників
  • скотобійні тепер віддають перевагу найближчій корівні
  • обмеження кількості різноробів не завжди вірно працювало
  • посаджені дерева мали невірні тіні, якщо дивитися здалека
  • виправлено відбиття рослин у воді
  • вильоти та непередбачувані помилки, пов’язанані з імпортом курей
  • виліт, коли хтось намагається принести води зі знесеної будівлі
  • виліт після знесення корівні з прив’язаним полем
  • змінено код рендерінгу, щоб уникнути вильотів на слабких відеокартах
  • виліт пов’язаний з інтерфейсом, що напевно здавався випадковим
  • невірно оновлювався список різноробів у властивостях будівництва
  • було неможливо прив’язати ферму/корівню до відв’язаного поля
  • вильоти та непередбачені явища, пов’язані з косарством
  • виліт, коли два човняра закінчують човен одночасно

деякі проблеми можуть, на жаль, залишитись у старих збереженнях, але не виникатимуть знову

Щоб оновити гру, треба просто завантажити її знову з Humble за тим же посиланням, що ви отримали після придбання та повністю замінити стару версію новими файлами. Ваші збереження залишаться

Якщо під час запуску виникає помилка про “MSVCP140.dll”, варто встановити Microsoft Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2017. Ось пряме посилання: https://aka.ms/vs/15/release/vc_redist.x86.exe