Альфа 4 патч 6

Трошки нового, щоб розвіяти вашу буденність.

Старіші збереження підтримуються, як завжди, але не рекомендується зносити будівлі, закінчені в попередніх версіях.

Баґ із застряганням людей на місці є частиною доволі складної проблеми. Були зроблені певні зміни, які можуть допомогти з нею боротись, але ще треба більше тестування. Тому чекаю на ваш фідбек!

Додано/змінено:

  • Безліч меленьких оптимізацій виробничості
  • Нова будівля: плавильня (для виробництва заліза)

  • Якщо торговельний причал заблоковано, байдаки до нього не прибуватимуть
  • Тепер не можна будувати торговельний причал у місці, де торговельні шляхи перегороджені греблею
  • Покращено вигляд стежок, що створюються автоматично (може зайняти ігровий рік, щоби нові стежки сформувались у старих збереженнях)

  • Трохи оптимізовано будівництво
  • Покращено виробничість у пізнішій грі
  • Робітники тепер будуть перебірливішими стосовно того, куди переносити ресурси з випорожнюваної будівлі
  • Додано звук чумацького воза
  • Будівельний майданчик тепер показуює повний зведений список працівників у властивостях
  • Додано опції сезонного найму для будівельників
  • Нова будівля: великий оборіг (вміщує в 7 разів більше звичайного)

  • Можна імпортувати трохи більше хмільних напоїв
  • Додано текст довідки для стайні
  • Чумацькі вози чекатимуть на робітників трохи довше
  • Трохи зменшено виробничість вуглярки
  • Люди тепер краще розподіляють у родині обов’язки стосовно придбання їжі
  • Збільшено місткість корівника та вівчарні до 7000
  • Дещо зменшено врожай з неораного поля
  • Тепер виділення залишається на будівлі, звідки переміщуються тварини
  • Додано сповіщення про народження дитини
  • Тепер можна знищити ресурси, які було завантажено до вапнярської печі
  • Тепер можна імпортувати залізну руду
  • Додано ще два рівня попередніх автозбережень
  • Випадкові гінці тепер навідуватимуться частіше, особливо зі збільшенням населення
  • Тепер показується рік сіяння для кожної культури в полі
  • Тепер поточна культура в ротації на полі зажди перша в списку
  • Додано інструкцію зі звітування про помилки на головний екран
  • Трохи поліпшено інтерфейс опцій найму
  • Інші незначні зміни інтерфейсу

Виправлено:

  • Імпортованих овець одразу стригли, незалежно від сезону
  • Клацання на посилання місця роботи будівельника виділяло будівлю некоректно
  • Валяльня створювала певні навігаційні проблеми після знесення
  • Потенційно виправлено рідкі випадки накладання будівель одна на одну
  • Будівлі, що будуються, не вкривалися снігом
  • Можна було стягати необмежені податки з корчмарів
  • Двері могли висіти в повітрі після знесення будівель
  • Переміщення тачок часом неправильно працювало в тачкарнях
  • Намети залишались назавжди, якщо всі тачки стоять у тачкарні
  • Незадіяне парове поле не відновлювало поживні речовини
  • Новонароджене теля або ягня могло помилково потрапити до скотобійні під час вигону на пасовище
  • Потенційно виправлено страшні візуальні дефекти на старіших відеокартах від AMD
  • Дорослі вступали до школи в робочий час
  • Можливо було побудувати роболовню зі входом на воді
  • Вуглярка неправильно відображала візуальну кількість вугілля
  • Риболовні човни ходили надто далеко в деяких випадках
  • Корчмарі могли застрягнути в нескінченному циклі придбання напоїв
  • Було можливо створити небажані резерви через функцію переміщення ресурсів
  • Працівник міг застрягнути в глинищі, яке закопується
  • Неможливо було знести корівник у деяких випадках
  • Рідкі вильоти задовго після знесення каменярні
  • Виліт, пов’язаний із корчмою
  • Деякі валяльні мали викривлені моделі ресурсів під час будівництва