Для тих, хто якимось чином не помітив, я нагадую, що містобудівна гра Острів наразі проходить закрите тестування. І мушу визнати, що це було до біса вірним рішенням. Численна команда тестувальників зібрала для мене більше корисних даних, аніж я би зібрав за рік. До того ж, це слушна нагода налаштувати всі необхідні засоби для взаємодії зі спільнотою, зокрема відстеження проблем та розсилання оновлень. Певен, це стане в пригоді коли гра вийде на широкий світ.
Також хочу висловити величезну подяку всім заявникам за те, що витратили свій час на відповідальне заповнення форми своїми цікавими історіями. Я дійсно їх читаю 🙂 Звісно, це відіймає багато часу, але я радий такій чудовій нагоді дізнатися значно більше про свою цільову авдиторію!
Сьогодні я оприлюдню восьме оновлення тестової версії гри та надішлю ключі до неї ще близько 200 новим заявникам на участь у тестуванні. А поки що пропоную ознайомитися зі змістом незабарного оновлення:
Додано/змінено:
- Найближчі тачки тепер мають пріоритет
- Тепер ресурси можуть брати також із призупиненого будівництва неподалік
- Обмеження виробництва: тепер можна зазначити чого і скільки виробляти
- Налаштування постачання: можна обирати хто постачатиме ресурси до будівлі
- Знижено гучність деяких набридливих звуків
- Хлів тепер може користати фермерське поле, залишене під пар (має бути активоване)
- Робітник більше не повертається на місце роботи, якщо робочий день закінчено (одразу додому)
- Поліпшено алгоритм руху агентів: краща виробничість, не підвисає на низькому fps
- У меню вибору культури тепер видно які поживні речовини вона споживає
- Тепер у панелі містянина можна ввімкнути показ його/її шляху або режим стеження
- Також тепер видно який ресурс він/вона несе
- Показ статусу міграції у властивостях порожньої хати + покращено його читабельність
- Переміщення кнопками стрілок (Пізніше всі кнопки налаштовуватимуться)
- Глина більше не повертається під час зносу будівлі. Натомість повертається деяка кількість цвяхів
- Значно покращено код обробки полів: менше підвисань, гладше орання, менше вильотів та скаженої навігації крізь паркани
- Підсвічування виділеної будівлі в порядку будівництва
- Менше накладань човнів одне на одного
- Обертання входу на поле кнопками R і T
- Проста таблиця прибутків/видатків у панелі економіки
- ostriv_settings.exe дозволяє вимкнути повноекранне згладження та анізотропну фільтрацію (вирішує проблеми з декотрими відеокартами)
- Оновлено readme.txt деякою новою інформацією
Виправлено:
- Прив’язка полів одне до одного тепер працює вірно
- Ще одна проблема після видалення поля
- Обмеження згладження можливостями відеокарти – запобігає вильотам на деяких системах
- Кількість глини в ямі збільшувалась після кожного завантаження гри
- Проблема з кнопками WASD чи Alt, коли вони припиняли діяти
- Корови народжувалися незалежними від хліву й залишалися на толоці круглий рік
- Нижня панель погано працювала в повноекранному режимі
- Тепер на паркани падають тіні
- Діти тепер не бувають занадто дорослими для своїх матерів
- Незначні поліпшення, що зменшили кількість підвисань
- Нижня панель іноді спрацьовувала лише з другого разу
- Тепер можна замовити плуг навіть коли віл рухається 🙂
- Шляхи на карті світу тепер мають виглядати нормально на всіх роздільностях екрану
- Невірна поведінка віх будівництва (будували дах раніше за стіни)
- Іноді ресурси резервувалися, а сім’ї, що їх зарезервували, покидали місто
- Тепер стан дверей вірно зберігається
- Виліт після завантаження гри в якій мужик будує човен
- Човнярам нині зась ходити по воді та плавати під землею
- Іноді вилітало після призупинення будівництва
- Будівництво застрягало коли є цвяхи та немає деревини
- Іноді в криницях зникало дно після завантаження
- Деяка навігаційна содомія після зносу будівель
- Рамка виділення поля виглядала не дуже доречною
- Прапорці будівництва більше не з’являються під водою
- Поточна культура в ротації невірно зберігалася
- Після замовлення волів чи бугаїв (без корів) нічого не було доставлено
- Паркани хати не прилипали між двома іншими хатами
- Паркани зникали в деяких ситуаціях
- Тепер не можна будувати хати, що накладаються одна на одну
- Правильне збереження поточної анімації агента, позиції воза та тераформування
- Тепер після скасування будівництва лісівники припиняють вирубувати під нього дерева
- Будівництво на деревах застрягало після завантаження гри
- Зміна пріоритетів будівництва не впливала на вирубку дерев
- Та ще деякі штуки, що я забув записати
Не забувайте, що обговорити гру з іншими тестувальниками можна в себредіті: https://www.reddit.com/r/OstrivGame/ за умови, що ви не оприлюднюватимете зображень та відео. Усі швидкі новини від мене в Твітері! Побачимось!