Досить багато часу пройшло відтоді як я востаннє писав у цьому часописі, тому вирішив увести в курс справи всіх, хто не стежить за моїм твітером. Додам також трохи новин і для тих, хто стежить.
Ось неповний список того, що можна гарантовано очікувати від другої альфи:
• Сало
• Покращений інтерфейс
• Більше звуків та оригінальний саундтрек
• потреба в ремонті транспортних засобів
• кращі моделі дерев та іншої рослинності
• Налаштування гарячих клавіш. Також додано нові гарячі клавіші
• реалістичніше споживання продуктів, потреба в різноманітті
• Кладовища (на жаль містяни більше не будуть безсмертними)
• Свинарник
• Переміщення човнів та плугів
• Більше анімацій
• Реалістичніша навігація
• Оптимізація
• Будівельники тепер самі доставлятимуть ресурси на місце
• Поля довільної форми
• Підказки над будівлями, що сповіщують про наявні проблеми
Це з того, що наразі готове або вже в розробці. Повний список змін буде разом із виходом оновлення.
One of the new features in Alpha 2 is realistic demand for food variety. Speaking of which, here's how you provide resources for actual Ukrainian cuisine: pic.twitter.com/hLK0aUuIAs
— OstrivGame (@OstrivGame) 3 жовтня 2018 р.
Спитаєте чому так довго? Нагадаю, що проект, який ви підтримали, досить амбітний і був таким із самого початку. Гру такого масштабу та складності неможливо повністю спланувати в теорії й потім утілити на практиці. Кожну нову рису має бути випробувано, змінено, знову випробувано й так далі. Деякі ідеї просто не спрацьовують на практиці й мають бути докорінно перероблені. Розгляньмо приклад: я отримав чимало схвальних відгуків стосовно того, як утілені стежки в грі. Хоч і не цілком унікальний винахід, завдяки досі не чуваній деталізації це стало однією з визначальних рис гри. Але чи було це втілення легким? Не надто. Мені довелося змінити чимало технологій, починаючи з лютого 2016-го, й дійти до нинішнього стану лише в вересні того ж року. І навіть тепер я досі бачу простір для вдосконалення. Тобто створення чогось дійсно видатного вимагає значної кількості часу та енергії. Саме з цієї причини ми не бачимо нових шедеврів ігрової індустрії щодня. Та саме з цієї причини я не може дати вам дату виходу цього нового оновлення.
Reworked the way building footprints work. Now supporting concave shapes and reserved entry areas which are allowed to intersect.
So much more places to put benches on! pic.twitter.com/d4xzjUy72G— OstrivGame (@OstrivGame) 25 жовтня 2018 р.
Ви також можете спитати чому б не випустити те, що наразі готове. І ось чому: ті зміни, над якими я нині працюю, призводять до втрати сумісності з попередніми збереженнями. Тому набагато краще запакувати ці зміни в одне велике оновлення й не змушувати гравців утрачати свій поступ із кожним маленьким оновленням. Також у мене досі залишається великий список завдань на базі відгуків до першої альфи, які варто виконати перш ніж на мене хлине нова хвиля вашого конструктиву після виходу Альфи 2. Я зацікавлений в її якнайскорішому виході більше за будь-кого, тому можу лише наперед подякувати за ваше терпіння та розуміння.
Щоб бути в курсі дрібніших подробиць розробки, слідкуйте за моїм твітером: https://twitter.com/OstrivGame
Нагадую, що ви можете підтримати розробку гри, придбавши останню прилюдну версію 0.1.8 через цей віджет. Усі власники першої альфи отримають другу, рівно як і всі прийдешні оновлення, без жодних додаткових плат.
Будьте уважні при введенні адреси, бо саме на неї надсилатиметься посилання на гру
Щоб потім оновити гру, просто завантажте її знову за тим самим посиланням.