Цей рік для мене розпочався з дещо приємної несподіванки. Хтось виклав посилання на сайт Острова у сабредіті /r/Banished/ і протягом кількох днів до мене прийшло більше відвідувачів, ніж за всі три місяці існування сайту. Приємно, що цільова авдиторія пошановувачів жанру добре сприйняла проект навіть у такому ранньому станові розробки.
Водночас розробка не стоїть на місці.
На початку січня я склав приблизний план основних кроків на наступні кілька місяців. Найближча мета – вихід у Steam Greenlight наприкінці лютого або у березні. До цього моменту мені треба довести гру до більш презентабельного вигляду на відео. Перш за все це стосується моделей та анімації персонажів. Доречним було би ще трохи відкласти це завдання, як таке, що не впливає на ігролад і тому може почекати, але маркетинг потребує жертв із боку розробки. У такі моменти розумієш усе лицемірство розробників, які викладають якісні ігроладні відео ще до початку реальної розробки.
Ще один з моментів, які б я хотів показати у трейлері, стосується моєї нової ідеї щодо міської забудови, яка дозволить гравцеві створювати справжні міські квартали будь-якої форми та обирати вигляд будівель з багатьох варіантів. Поки що це лише концепт “на папері”, але я сподіваюся, що скоро ви побачите його у дії.
Тим часом ігролад “сільського типу” набуває форми. У цьому місяці мені вперше вдалося провести повноцінний ігровий сеанс, протягом якого містяни вправно конструювали будівлі, носили вантажі та навіть експортували товари. Раніше такі сеанси весь час переривалися “вильотами” або логічними помилками, через які вози кидало за межі всесвіту або закручувало у нескінченному хороводі
Тепер, коли гра стала схожою на класичних представників жанру, розвиднилися перспективи подальшого розвитку. Оскільки масштаби міст у Острові значно менші за ті, що ми бачимо в іграх про сучасність на зразок SimCity 4 або Cities: Skylines, доречно приділити більше уваги деталям.
Одним із шляхів у бік деталізації може стати концепція інвентаря. Наразі у грі вже започатковано таку систему для транспортних засобів: кожен віз, човен або плуг виробляється у місцевій теслярні і стає частиною міської власності, так само як і ресурси. Те ж стосується і тварин, які вирощуються не тільки як джерело їжі та одягу, але й як робоча сила.
Наступне, що я хочу протестувати, це розширення цієї концепції: виготовлення різноманітних засобів виробництва, обладнання, інструментів, тощо. Тобто для налагодження певного виробництва буде недостатньо просто побудувати будівлю з дерева та каміння. Потрібно буде облаштувати робочі місця усім необхідним обладнанням. Думаю, найцікавіше почнеться, коли усі ці предмети стануть частиною економіки і будуть доступні споживачам, які в свою чергу зможуть налагоджувати власне виробництво.
Нещодавно я додав функціонал механічної обробки землі – те, чому досі не приділяли уваги у містобудівних іграх:
Очевидно, що поціновувачі жанру симуляторів містобудування – це люди з високими потребами самореалізації у грі. З огляду на це, я хочу додати якомога більше засобів налаштування зовнішнього вигляду будівель. Одна з нових можливостей – пофарбування будівель. Гравець може самостійно обирати кольори для пофарбованих стін:
Ділянки пофарбованих поверхонь визначаються в окремій текстурній мапі разом із мапою віддзеркалення, яка буде також доступна для розробників модифікацій. Пізніше я планую додати можливість робити розписи на стінах, що обиратимуться зі списку наявних візерунків.
Найближчими тижнями я планую трохи доробити моделі та текстури дерев та оприлюднити відео-демонстрацію своєї унікальної технології, що керує життєвим циклом рослин на протязі різних пір року.
Не забувайте підтримувати гру на Facebook та Twitter, а також підписуйтесь на мій Steam concept!
Діліться своїми думками та запитуйте у коментарях нижче або в офіційному сабредіті: /r/OstrivGame/