Відео зміни пір року

На цьому відео можна побачити у дії мою унікальну технологію, що дозволяє на ходу змінювати пори року: Для кожної моделі дерева створюються три видимі текстури та три текстурні мапи, що…

Нові можливості та ігроладні рішення

Цей рік для мене розпочався з дещо приємної несподіванки. Хтось виклав посилання на сайт Острова у сабредіті /r/Banished/ і протягом кількох днів до мене прийшло більше відвідувачів, ніж за всі…

Підсумок трьох років розробки

Рік добігає кінця, отже час робити підсумки. З огляду на те, що раніше я не вів цього часопису, я вважаю доречним підбити підсумки за всі роки розробки. Отже, з чого…

Оновлення галереї та поступ розробки

Сьогодні я завантажив оновлення скриншотів галереї, що відповідають нинішньому стану розробки. За останні кілька тижнів графіку було значно покращено. Додано базовий функціонал хмар, покращено текстури трави, покращена та оптимізована роздільна…

Перші 10 днів онлайн

Момент, коли я почав розповідати людям про свою гру, подарував мені дивні відчуття. Мені раптово спало на думку, що є один аспект, значно менше опрацьований за інші. Саме так, це…

Часопис розпочато

Більш як два роки тривала розробка, і от, нарешті, проект отримав власне представництво в мережі. На чільній сторінці розміщені відомості про гру, а у цьому часописі публікуватимуться подробиці розробки та…