Додано/змінено:
- Додано опис функції випорожнення будівель
- Додано трохи підказок на старті нового міста (Глинище, Покрівельня, Вуглярка, Лісоруби)
- Меню будівництва тепер розбивається на сторінки, якщо не влазить на екрані
- Вози тепер потребуватимуть заміни підков та збруї на конях із певним часом
- Заробітна плата та оренда відраховується щоденно, а не щокадрово, щоб уникнути залежності економіки від швидкості гри
- Більше не дозволяється зносити поле, на якому досі лежить урожай
- Додано підказки для значків ресурсів у гарбарні
Виправлено:
- Гарбарня застрягала в стані збору ресурсів (рідко)
- Виліт при переміщені свиней
- Тесляр міг обрати коня, що переміщується, призводячи до вильоту пізніше
- Можна було будувати на недосяжних берегах
- Для будівельників узайве перераховувасья шлях (могли багато зупинятись по дорозі)
- Видобуток каменю міг зупинитися, якщо родовища вапняку недосяжні (так, тепер навпаки)
- Вози могли доставити один будівельний ресурс двічі (потім вони залишались у будівлях)
- Вимога до церкви чи каплиці не брала до уваги чи будівлю вже завершено
- Корови могли застрягти в переміщенні
- Виліт при пригадуванні деяких ігор
- Смикання колес возів у пізній грі
- Після знесення лісопильні остання колода могла залишитися лежати назавжди
- Люди та тварини менше старіли, якщо грати на низьких швидкостях
- Вози ніколи не зношувались
- Працівники стійла могли знехтувати постачанням для коней
- Різнороби фактично отримували платню ідентичну до працівників, не зважаючи на встановлений коефіцієнт
- Свиня, що вручну помічена на забій, могла бути забита двічі
- Якась дивина під час знесення млина
- Торгівлю збруєю було пороблено