Восьмий патч

Для тих, хто якимось чином не помітив, я нагадую, що містобудівна гра Острів наразі проходить закрите тестування. І мушу визнати, що це було до біса вірним рішенням. Численна команда тестувальників зібрала для мене більше корисних даних, аніж я би зібрав за рік. До того ж, це слушна нагода налаштувати всі необхідні засоби для взаємодії зі спільнотою, зокрема відстеження проблем та розсилання оновлень. Певен, це стане в пригоді коли гра вийде на широкий світ.

Також хочу висловити величезну подяку всім заявникам за те, що витратили свій час на відповідальне заповнення форми своїми цікавими історіями. Я дійсно їх читаю 🙂 Звісно, це відіймає багато часу, але я радий такій чудовій нагоді дізнатися значно більше про свою цільову авдиторію!

Сьогодні я оприлюдню восьме оновлення тестової версії гри та надішлю ключі до неї ще близько 200 новим заявникам на участь у тестуванні. А поки що пропоную ознайомитися зі змістом незабарного оновлення:

Додано/змінено:

  • Найближчі тачки тепер мають пріоритет
  • Тепер ресурси можуть брати також із призупиненого будівництва неподалік
  • Обмеження виробництва: тепер можна зазначити чого і скільки виробляти
  • city-building game ostriv

  • Налаштування постачання: можна обирати хто постачатиме ресурси до будівлі
  • city-building game ostriv

  • Знижено гучність деяких набридливих звуків
  • Хлів тепер може користати фермерське поле, залишене під пар (має бути активоване)
  • Робітник більше не повертається на місце роботи, якщо робочий день закінчено (одразу додому)
  • Поліпшено алгоритм руху агентів: краща виробничість, не підвисає на низькому fps
  • У меню вибору культури тепер видно які поживні речовини вона споживає
  • city-building game ostriv

  • Тепер у панелі містянина можна ввімкнути показ його/її шляху або режим стеження
  • Також тепер видно який ресурс він/вона несе
  • Показ статусу міграції у властивостях порожньої хати + покращено його читабельність
  • Переміщення кнопками стрілок (Пізніше всі кнопки налаштовуватимуться)
  • Глина більше не повертається під час зносу будівлі. Натомість повертається деяка кількість цвяхів
  • Значно покращено код обробки полів: менше підвисань, гладше орання, менше вильотів та скаженої навігації крізь паркани
  • Підсвічування виділеної будівлі в порядку будівництва
  • Менше накладань човнів одне на одного
  • Обертання входу на поле кнопками R і T
  • Проста таблиця прибутків/видатків у панелі економіки
  • city-building game ostriv

  • ostriv_settings.exe дозволяє вимкнути повноекранне згладження та анізотропну фільтрацію (вирішує проблеми з декотрими відеокартами)
  • city-building game ostriv

  • Оновлено readme.txt деякою новою інформацією

Виправлено:

  • Прив’язка полів одне до одного тепер працює вірно
  • Ще одна проблема після видалення поля
  • Обмеження згладження можливостями відеокарти – запобігає вильотам на деяких системах
  • Кількість глини в ямі збільшувалась після кожного завантаження гри
  • Проблема з кнопками WASD чи Alt, коли вони припиняли діяти
  • Корови народжувалися незалежними від хліву й залишалися на толоці круглий рік
  • Нижня панель погано працювала в повноекранному режимі
  • Тепер на паркани падають тіні
  • Діти тепер не бувають занадто дорослими для своїх матерів
  • Незначні поліпшення, що зменшили кількість підвисань
  • Нижня панель іноді спрацьовувала лише з другого разу
  • Тепер можна замовити плуг навіть коли віл рухається 🙂
  • Шляхи на карті світу тепер мають виглядати нормально на всіх роздільностях екрану
  • Невірна поведінка віх будівництва (будували дах раніше за стіни)
  • Іноді ресурси резервувалися, а сім’ї, що їх зарезервували, покидали місто
  • Тепер стан дверей вірно зберігається
  • Виліт після завантаження гри в якій мужик будує човен
  • Човнярам нині зась ходити по воді та плавати під землею
  • Іноді вилітало після призупинення будівництва
  • Будівництво застрягало коли є цвяхи та немає деревини
  • Іноді в криницях зникало дно після завантаження
  • Деяка навігаційна содомія після зносу будівель
  • Рамка виділення поля виглядала не дуже доречною
  • Прапорці будівництва більше не з’являються під водою
  • Поточна культура в ротації невірно зберігалася
  • Після замовлення волів чи бугаїв (без корів) нічого не було доставлено
  • Паркани хати не прилипали між двома іншими хатами
  • Паркани зникали в деяких ситуаціях
  • Тепер не можна будувати хати, що накладаються одна на одну
  • Правильне збереження поточної анімації агента, позиції воза та тераформування
  • Тепер після скасування будівництва лісівники припиняють вирубувати під нього дерева
  • Будівництво на деревах застрягало після завантаження гри
  • Зміна пріоритетів будівництва не впливала на вирубку дерев
  • Та ще деякі штуки, що я забув записати

Не забувайте, що обговорити гру з іншими тестувальниками можна в себредіті: https://www.reddit.com/r/OstrivGame/ за умови, що ви не оприлюднюватимете зображень та відео. Усі швидкі новини від мене в Твітері! Побачимось!