Альфа 5 доступна!

Усім привіт! Євген на зв’язку, звітує про наші досягнення за останній рік. Хоч як би там країна-гній не намагалась нам завадити, Острів житиме та процвітатиме, а покручені від усвідомлення власної нікчемності росняві обличчя вже ніколи не розпізнає FaceID.

Якщо коротко, додано купку нових будівель, нову, дещо горбкувату, карту та безліч нових зручностей, як ви любите.

Моє улюблене – це кам’яниці. В них не так багато сенсу, як заплановано на майбутнє (наразі це просто компактне житло). Також поки не вистачає кутових будівель, утім уже зараз їх можна скрутити в щось дійсно цікаве та органічне, що нагадуватиме справжні міста 18-го століття. В якості бонусу пропонується крамниця на першому поверсі, в яку можна вмістити аж до 8 товарів.

До оновлення також входить проста механіка здоров’я. Кожен містянин тепер має показник здоров’я, що залежить від харчування та середовища (будувати вуглярки біля хат – тепер не така вже й гарна ідея). Також додаються випадкові хвороби (наразі це починається при населенні вище 250). Люди матимуть застуди, переломи та хворі зуби час від часу. Нова будівля цирульні може допомогти в цьому плані, але не завищуйте своїх очікувань від медицини 18-го століття. Внутрішньоігрова довідка, що продовжує доповнюватись, розкаже більше по цій та іншим темам.

Додано/змінено:

  • Новий декоративний кущ: калина

  • Корчмарі тепер не зважатимуть на далеку відстань, коли шукатимуть хмільні напої
  • Додано текст довідки для скотобійні та місця поховання
  • Нова будівля: сироварня

  • Нові ресурси: масло, сир, сметана
  • Новий декоративний кущ: бузок

  • Додано журнал сповіщень, де видно всі сповіщення за останній час
  • Сало та шкури тепер потребують засолення на скотобійні
  • Деякі ресурси тепер мають обмежений термін зберігання

  • Тепер тільки найближча човнярня лагодитиме рибальські човни
  • Дещо оптимізовано виробничість для великих міст
  • Тепер для збережень використовується директорія “c:\Users\USERNAME\Saved Games”
    Щоби перенести свої старі збереження, перемістіть їх із “c:\Users\USERNAME\Documents\Ostriv” до “c:\Users\USERNAME\Saved Games\Ostriv”
  • Перебудоване вікно статистики, що тепер ділиться на три вкладинки та має гарненькі графіки

  • Кількість одночасних торговельних угод тепер обмежена до 5 на кожен тип
  • Додано текст довідки для складу
  • Тепер можна заповнювати списки ресурсів автоматично, спираючись на місцеву доцільність
  • Нова будівля: цирульня

  • Вигляд яток тепер обираєтся випадково при створенні
  • Нова будівля: менша комора (має вдвічі меншу місткість та 8 комірок зберігання)

  • Покращено логіку постачання сировини до будівель
  • Нова будівля: цегельня

  • Нова будівля: броварня

  • Дещо зменшено ціну на вугілля
  • Кожен містянин тепер має доступний особовий журнал із усіма визначними подіями життя
  • Додано інформаію про наявність ресурсів на карті при старті нової гри
  • Нова будівля: ґуральня

  • Додано текст довідки для вапнярки
  • Нова будівля: хмільник

  • Піп тепер зможе перейти до нової церкви, якщо попередню знесено
  • Обсяги зовнішньої торгівлі збільшуватимуться з часом. Особливо за умови більшого імпорту.
  • Тепер у властивостях ферми показується загальна площа полів
  • Родини тепер ділитимуться грошима з родичами, які живуть окремо
  • Брати чи сестри тепер будуть також видимі в родинному дереві, якщо живуть в одній хаті

  • Члени родини померлого(ї) тепер часом навідуватимуться до могили
  • Могила тепер має посилання до особового журналу померлого(ї)
  • Краще відображення поганих урожаїв

  • Діти віком 15-18 тепер можуть працювати різноробами (з дещо меншою продуктивністю). Додано відповідне налаштування в опціях найму
  • Тепер можна встановити власний поріг для податку на статки
  • Склади, обороги та комори тепер мають показники місткості видимі одразу в панелі властивостей
  • Нова будівля: копальня піску

  • Глинища, солеварні та копальні піску тепер можуть бути збудовані лише в належному місці

  • Тепер усі глинища (та копальні піску) дещо відрізняються зовішньо
  • Тепер можна будувати бруковані дороги

  • Нова будівля: рудня

  • Нова карта

  • Містяни тепер матимуть можливість поділитися своїми думками, коли ви клацаєте на них

  • Кожна лісопильня тепер може позначати дерева на вирубання, малюючи позначки мишкою
  • Збільшено ліміт колод у лісопильні з 12 до 18
  • Оптимізовано розподіл завдань із вирублення між різними лісопильнями
  • Додано більше підказок на початку гри
  • Покращено інтерфейс вікна торгівлі

  • Кам’яниці!

  • Нова будівля: колодязь

Виправлено:

  • Виліт, пов’язаний зі знесенням глинища
  • Безпідставне цвітіння дерев, якщо дивитись іздалека
  • Знесені хати не забирали з собою свої кущі малини
  • Хибні резерви в крамницях та інших будівлях, що заважали їх зносити
  • Кілька незначних виправлень інтерфейсу
  • З забитих коней виходили бичі шкури
  • Довге пригадування на відеокартах Intel/AMD
  • Потенційно виправлено проблему з хибною недоступністю кам’яних родовищ
  • Виліт після знищення каменярської тачки
  • Люди могли загрузнути в нескінченній петлі городництва
  • Виліт, пов’язаний із фермами
  • Безкінечні доставки <1 одиниці ресурсу
  • Зміна річної родючості садів не зберігалась
  • Невдале переміщення тварини могло призвести до неможливості знести будівлю
  • Помилка при натисканні на “Продовжити” за відсутності збережень
  • Деякі спливаючі віконця випадали за межі екрана в деяких випадках
  • Можна було звільнити очільника в табірному осередку
  • Кількість урожаю була чутлива до FPS
  • Корчмарі не платили податок на статки
  • Білі лінії при знасенні будівель у деяких випадках
  • Виліт після знесення табірної стоянки тачок
  • Деякі мости некоректно приєднували тамбережні землі (“Недосяжне місце”)
  • Білі лінії після закладення плавильні
  • Тварини на солеварні споживали вдвічі більше сіна ніж зазвичай