Відколи Острів отримав зелене світло на Steam Greenlight, робота пішла значно розміренішим поступом. З’явився час приділити більше уваги нутрощам ігроладу та нелюдським дослідам над містянами, не відволікаючись на красиві картинки для Greenlight-кампанії, яка, до речі, пройшла досить успішно.
За всі роки розробки я зібрав чималий список ютуберів-летсплеєрів, які роблять огляди ігор мого напрямку, щоб у майбутньому запропонувати їм свою гру. Було досить приємно, коли деякі з них самі написали мені, почувши про Острів. Та й узагалі дуже приємно здивувала схвальна реакція публіки на настільки сирий матеріал. Дякую всім за теплі слова, це дуже надихає. Нижче розповім на що саме.
У квітні я дістався до розробки міської ради, яку я вирішив наділити дещо інноваційними для жанру властивостями. Це буде не просто будівля, яка збирає статистику, а повноцінний орган управління містом.
- Для кожної галузі існує окремий відділок, який очолює радник.
- Радники наймаються з освічених містян або запрошуються з інших міст.
- Досвід та особисті навички радників впливають на продуктивність роботи відділка.
- Кожен відділок має певну кількість очок, які можна розподілити на різні задачі за вибором гравця.
- Щоби збільшити кількість очок, радникам можна призначати помічників.
- Облаштування робочих місць у раді потребує меблів. Для роботи потрібен папір.
- Для розширення штату може знадобитися будівництво більшої будівлі ради
Таким чином, це нововведення слугуватиме в якості рішення проблеми пізньої гри, від якої зазвичай страждають містобудівні стратегії. Оскільки місто росте, воно потребує більших витрат на функціонування керівничого апарату. До того ж кадрова політика гравця може сильно впливати на розвиток міста, що, як на мене, може додати більше стратегічної свободи.
Ще одна нова концепція – це час очільника міста, який виступає в ролі додаткового ресурсу. Цей ресурс витрачається на закладання будівництва, укладання торгових договорів, видання указів про зміни міського устрою. Відновлюється він із плином ігрового часу. Для прискорення відновлення потрібно наймати особистих помічників.
Також розпочинає роботу будівля міської варти. Вартові слідкують за порядком та попереджують злочинність, яка може стати проблемою у великому місті. Гравцеві надається можливість визначати маршрути, які патрулюють вартові, або встановити варту на певній точці.
Звичайно, все це може зазнати змін після польових випробувань, але напрямок руху взято. Пізніше, мабуть, розповім про нові ланцюги виробництва та особисті риси мешканців. Слідкуйте за новинами у Facebook та Twitter. Діліться своїми думками та запитуйте у коментарях нижче або в офіційному сабредіті: /r/OstrivGame/