Звіт за місяць та прогноз закритого тестування

Отже, що відбулося на Острові за останній місяць? Це буде здебільшого стислий звіт, лише щоб ви знали наскільки багато всього було зроблено.

14.04.2017
– Оптимізовано відображення ландшафтів (врятовано кілька зайвих FPS)
– Покращено якість міні-карти
– Створення нових сімей з містян, що досягли певного віку
– Можливість змінити розмір поля або видалити його

15.04.2017
– Кожне поле тепер прив’язане до певної ферми
– Видалено траву на крутих схилах

16.04.2017
– Тепер люди автоматично відчиняють двері, коли вони трапляються на їхньому шляху
– Створив величезний список імен і прізвищ та згенерував для них відмінювання українською та англійською. Чимало роботи для майбутніх локалізаторів.

17.04.2017
– Використання цих імен у грі
– Полагоджено деякі проблеми з відбиттям у воді

19.04.2017
– Базова ротація культур на полях

20.04.2017
– Додано ще один тип човнів – для торгівлі річкою
– Коні тепер пасуться на пасовищі стайні

21.04.2017
– Покращено анімацію поворотів для рухомих агентів
– Трохи нових моделей будівель
– Покращив анімацію будівництва моста

22.04.2017
– Тепер можна наказати працівникам ради робити збір статистики про мешканців міста
– Нарешті змусив нормал-мапінг працювати:
normal mapping

23.04.2017
– Покращив редактор моделей
– Створив декілька карт нормалей
– Нова модель тину навколо хати
– Базова будівля гончарні

25.04.2017
– Знайшов рішення щодо колес на мосту. Виглядає як нічого особливого, а втім, це дає можливість створювати будь-які багатоповерхові структури з нормальною навігацією на них.
bridge

28.04.2017
– Тестування гри та багато полагоджених вад

02.05.2017
– Ще одне поліпшення редактора моделей. Цього разу щодо визначення порядку будівництва.

05.05.2017
– Базовий функціонал для знесення будівель
– Зберігання протоптаних стежок
– Чорний дим від гамарні
– Зберігання для містянина досвіду з кожного виду робіт
– Кілька декоративних моделей

06.05.2017
– Можливість сидіти й дивитись як мужики носять колоди:

07.05.2017
– Перебудова вартових патрулів після зміни топології міста
– Нормал-мапінг для ландшафта

13.05.2017
– Ще трохи покращено функціонал збереження гри
– Можливість бачити поточний шлях будь-якого агента. Безцінна функція для зневадження, та й простим гравцям може стати цікаво хто куди тримає шлях:
bridge

14.05.2017
– Ґонт і черепиця тепер використовуються в будівництві дахів
– Базові спливаючі підказки
– Клікабельний список працівників у властивостях будівлі
– Простий звіт про прибутки й видатки за кожен місяць

17.05.2017
– Нові поселенці віднині приходять лише за наявності в продажу їжі та робочих місць.
– Прив’язка парканів до встановлених точок на будівлях
– Керівники підприємств, що їх можна призначати до певної будівлі задля підвищення виробничості та вможливлення деяких додаткових функцій, як-от ротації культур на полі
– Додано кнопку замовлення плуга у властивостях ферми. Замовлення виконують місцеві тесляри.

18.05.2017
– Цілий день відловлюю баґ

19.05.2017
– Та врешті спіймав його в ранці
– Дуже продуктивна робота над торговими угодами. Нарешті, виходить щось просте та досить цікаве.

20.05.2017
– Велике тестування та планування робіт на другу половину травня.

Звичайно, це не повний список. Я лише залишив те, що звучатиме більш-менш зрозуміло:)

Гра стає дедалі більше схожою на справжню гру і в неї навіть стає трохи цікаво грати. Тож я маю відчуття, що до фази закритого тестування вона може дійти протягом двох наступних місяців (Знаю, я вже це казав раніше).

Слідкуйте за новинами у Facebook та Twitter. Діліться своїми думками та запитуйте у коментарях нижче або в офіційному сабредіті: /r/OstrivGame/

Підпишіться, щоб дізнатись коли вийде гра!